Food Service τ. 141

9 22 vs. 30 λεπτά είναι ο μέσος χρόνος που είναι αποφασισμένοι οι πελάτες να αναμείνουν, για να προετοιμαστεί το φαγητό τους για carryout, αντί να τους αποσταλεί μέσω delivery, αντίστοιχα. 65% των Βρετανών θα επέλεγε να δαπανήσει τα χρήματά του σε εμπειρίες, αντί στην κατοχή προϊόντων, όπως αναφέρει έκθεση της Mintel. Το αντίστοιχο ποσοστό για τους Millennials φτάνει στο 72%. IONIKI ΠΟΙΟΤΗΤΑ… ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΜΕΝΑ! Η δέσμευση της Ioniki για παροχή ποιοτικών προϊόντων & υπηρε- σιών υψηλών προδιαγραφών αποτυπώνεται στην πράξη με τα τρία πιστοποιητικά που έλαβε από τους αρμόδιους φορείς (ISO, BRC, IFS), μετά από διευρυμένους κι απαιτητικούς ελέγχους που έγιναν σε όλες τις διαδικασίες που ακολουθούνται στις εγκαταστάσεις της. Οι ιδιαίτερες απαιτήσεις της νέας έκδοσης του πρότυπου ISO 22000, αναφορικά με τα συστήματα διαχείρισης ασφάλειας τρο- φίμων, εξασφαλίζουν την υψηλή ποιότητα σε όλο το φάσμα της διαδικασίας παραγωγής. Η πιστοποίηση κατά ISO 22000 αποτελεί ένα από τα πιο απαιτητικά πρότυπα παγκοσμίως στον χώρο των τροφίμων κι η Ioniki είναι από τις ελάχιστες ελληνικές εταιρείες που το έχουν λάβει! Με την ανανέωση του πιστοποιητικού BRC στη νέα του έκδοση v.8, καθώς και με την πιστοποίηση IFS, με ποσοστό που ξεπέρασε το φράγμα του 99%, ολοκληρώθηκε ο κύκλος των πιστοποιήσεων που δίνουν τη δυνατότητα στην Ioniki να διεκδικήσει την είσοδό της σε ακόμα περισσότερες αγορές, οι οποίες χαρακτηρίζονται από πολύ υψηλές απαιτήσεις και προδιαγραφές. ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ ΓΙΑ CHEF ΜΕ ΤoΝ ΕΟΣ ΣΑΜΟΥ Ο ΕΟΣ Σάμου συμμετέχει στα σεμινάρια μαγειρικής για επαγγελμα- τίες σεφ που διοργανώνει με μεγάλη συμμετοχή το INΣETE, συνερ- γαζόμενος με τη Gastronomy Essentials. Τα προγράμματα αποτε- λούνται από θεματικές ενότητες με ιδιαίτερο ενδιαφέρον, καθώς οι εισηγητές συγκαταλέγονται μεταξύ των πιο έμπειρων και καταξιωμέ- νων επαγγελματιών από τον χώρο της γαστρονομικής τέχνης. Ο διακεκριμένος chef, Αθηναγόρας Κωστάκος, o oποίος εργάζε- ται σε διεθνώς καταξιωμένους χώρους εστίασης τόσο στην Ελλάδα όσο και στην Ιταλία, τη Γαλλία και το Ηνωμένο Βασίλειο, πήρε στα χέρια του τα ξηρά κρασιά του ΕΟΣ Σάμου, «Ψηλές Κορφές» και «Μο- σχάτο Άσπρο» και τα συνδύασε απολαυστικά με την τεχνική asado για κρεατικά και ψαρικά, την οποία δίδαξε σε επαγγελματίες chef από όλη την Ελλάδα. ΠΑΓΩΤΟ ΔΩΔΩΝΗ ΚΑΙ ΤΟΝ ΧΕΙΜΩΝΑ Το 2019 αποδείχτηκε μια χρονιά με σταθεροποιητικές τάσεις για την εταιρεία ΠΑΓΩΤΑ ΔΩΔΩΝΗ ΑΒΕΕ, αντισταθμίζοντας τις απώλει- ες της δύσκολης άνοιξης στην αγορά του παγωτού, με μια δυνατή καλοκαιρινή και μετέπειτα τουριστική σαιζόν. Έχοντας κερδίσει την προτίμηση της ελληνικής κοινωνίας και με δεδομένο ότι πλέον διακρίνονται αυξητικές τάσεις στην κατανάλωση του παγωτού και κατά τους χειμερινούς μήνες, η ελληνική εταιρεία παγωτού προ- σβλέπει σε καλά αποτελέσματα μέχρι το κλείσιμο του χρόνου. Συνάμα, με την αναδιάρθρωση του δανεισμού της σε συνερ- γασία με τις τράπεζες, η δωδώνη συνεχίζει με σταθερά βήματα την πορεία της, επενδύοντας σε υπάρχουσες αλλά και σε νέες κατηγορίες. Η ανάπτυξη νέων προϊόντων με συμπληρωματική επο- χικότητα, όπως είναι η σοκολάτα, αποτελεί μέρος της στρατηγικής της εταιρείας που έχει αναπτύξει μια πλήρη γκάμα από gourmet σοκολάτες, με γνώμονα την υψηλή ποιότητα. Η σοκολάτα δωδώνη είναι χειροποίητη, με μικρή παραγωγή.

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=