Food Service τ. 142

Ποιοτική αναβάθμιση του επισκεπτικού κοινού Και τις τέσσερις μέρες της έκθεσης ιδιοκτήτες και στελέχη σημαντικών ξενοδοχειακών μονάδων, εστια- τορίων, bar, καφετεριών, αρτοζα- χαροπλαστείων έδωσαν δυναμικό «παρών». Σύμφωνα με τα λεγόμενα των εκθετών -που επιβεβαιώνονται και από την επεξεργασία των στοι- χείων των επισκεπτών που πέρασαν και τις τέσσερις μέρες τις πύλες τους εκθεσιακού- τόσο την Παρασκευή όσο και την Δευτέρα υπήρξε συγκρι- τικά με πέρυσι μία τεράστια αύξηση των decision makers που πραγματικά ήθελαν να αγοράσουν προϊόντα και υπηρεσίες. Αυτό το γεγονός οδήγη- σε σε αύξηση των επαγγελματικών συμφωνιών που κλείστηκαν κατά τη διάρκεια της έκθεσης αλλά και των leads θα οδηγήσουν σε ακόμα περισσότερα deals. Χαρακτηριστικό είναι το γεγονός πως την Δευτέρα η προσέλευση ήταν αυξημένη κατά 12% σε σχέση με την Κυριακή η οποία, παραδοσιακά, είναι η εκθεσιακή ημέρα που σημειώνει τη μεγαλύτερη επισκεψιμότητα. Πλούτος προϊόντων και υπηρεσιών από τους 550 εκθέτες 550 εκθέτες – οι σημαντικότερες και μεγαλύτερες επιχειρήσεις για την τροφοδοσία και τον εξοπλισμό των Ξενοδοχείων και των μονάδων Μαζικής Εστίασης έδωσαν δυναμικά το “παρών” στην 15η HORECA, δίνοντας την δυνατότητα στους χιλιάδες επισκέπτες της έκθεσης να ανακαλύψουν κάτω από την ίδια στέγη έναν τεράστιο πλούτο προϊόντων και υπηρεσιών που θα οδηγήσει στην αναβάθμιση και ανάπτυξη της επιχείρησης τους. Οι χιλιάδες επαγγελματίες -ιδιοκτήτες και στελέχη από ξενοδοχειακές μονάδες, εστιατόρια, bars, cafes, αρτοζαχαροπλαστεία που επισκέφτηκαν την φετινή διοργάνωση εντυπωσιά- στηκαν από το εύρος των επιλογών που τους προσφέρθηκαν για κάθε ανάγκη της επιχεί- ρησής τους αλλά και για πολλά διαφορετικά budget. Moνοπώλησαν το ενδιαφέρον των επισκεπτών τα special events! Αναπόσπαστο κομμάτι και εξίσου σημαντικό με το εκθεσιακό σκέ- λος αποτελούν οι παράλληλες εκδηλώσεις της HORECA. Μέσα από workshops, case studies και συζητήσεις σε πάνελ τόσο οι επισκέπτες όσο και οι συμμετέχοντες είχαν την ευκαιρία να ανοίξουν τους επιχει- ρηματικούς τους ορίζοντες να ενημερωθούν για τις εξελίξεις τόσο σε επίπεδο προϊόντων αλλά και για τις τάσεις στο digital marketing και το management στο Business Lab. Οι δε πανελλήνιοι διαγωνισμοί καφέ στο Coffee Events stage και cocktail στο Beer & Spirits show για την ανάδειξη των κορυφαίων baristas και bartenders αντίστοιχα συγκέντρωσαν ένα δυναμικό πλήθος που τους παρακολούθησαν με αγωνιά. Παράλληλα, τα θέματα του γαστροτουρισμού, του αγροτου- ρισμού και των τάσεων που επικρατούν παγκοσμίως αναλύθηκαν στο Gastronomy Forum ενώ τέλος, σημαντική ήταν και η διεξαγωγή της 9 ης Γενική Συνέλευσης του Ξ.Ε.Ε . που πραγματοποιήθηκε την πρώτη ημέρα της HORECA, προσελκύοντας εκατοντάδες ξενοδόχους από κάθε γωνιά της Ελλάδας. ξενη δημοσιευση Σταθερή αξία η HORECA! Με 100.000 επισκέπτες από 40.000 επιχειρήσεις, η 15 η HORECA, το κορυφαίο εκθεσιακό γεγονός στην Ελλάδα, αποδείχτηκε για πολλοστή φορά πώς είναι ο στυλοβάτης του κλάδου του Τουρισμού και της Μαζικής Εστίασης. Η 15 η HORECA, με μια απίστευτα μεγάλη επισκεψιμότητα, ποιοτικού επαγγελματικού κοινού, μέσα σε τέσσερις ημέρες, απέδειξε περίτρανα ότι αποτελεί το πλέον σημαίνον εμπορικό forum για τα ξενοδοχεία, την μαζική εστίαση και την καφεστίαση στη χώρα μας και επιβεβαίωσε για ακόμα μία χρονιά ότι είναι από τις λίγες εκθέσεις που αποδεδειγμένα μπορεί να εγγυηθεί την υλοποίηση των στόχων και την εμπορική επιτυχία των εκθετών της.

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=