Food Service τ. 145

σει πλέον την πλατφόρμα CloudKitchens (cloudkitchens.com ). Πρόκειται για μία εφαρμογή που έχει την έδρα της στο Λος Άντζελες και διαθέτει εγκαταστάσεις ειδι- κές για μαγείρεμα, προορισμένες να κα- λύπτουν τις ανάγκες για εικονικά brands, τα οποία δημιουργούν μενού ή τρόφιμά τους και τα διαθέτουν αποκλειστικά προς παράδοση στα σπίτια των καταναλωτών. Την ίδια στιγμή εμφανίζονται πολλές ακόμα εταιρείες, σε αρκετές πόλεις των ΗΠΑ, που διαθέτουν εγκαταστάσεις με επαγγελματικές κουζίνες.  Σύμφωνα με τη Euromonitor, μία εται- ρεία ερευνών που εδρεύει στο Λονδίνο, το delivery από τις επιχειρήσεις εστίασης έχει κυριολεκτικά εκτοξευθεί, τα τμήματα PR στοχεύουν στην ανάπτυξή του και στην υιοθέτηση έξυπνων και καινοτόμων ιδεών και πρακτικών, οι σεφ δημιουρ- γούν στοχοπροσηλωμένοι σε ένα μενού που θα κάνει την εμφάνισή του απευθεί- ας στην πόρτα των σπιτιών των κατανα- λωτών και οι επενδυτές προσπαθούν να εκμεταλλευτούν, αλλά και να αξιοποιή- σουν, την ευκαιρία που δημιουργεί το συγκεκριμένο trend. Με βάση τα στοιχεία της ίδιας εταιρείας, οι ghost kitchens αναμένεται να αποτελέσουν βιομηχανία ενός τρισεκατομμυρίου δολαρίων μέσα στα επόμενα 10 χρόνια. Στην πραγματικότητα, πολλά εστι- ατόρια χάνουν χρήματα όταν χρησι- μοποιούν εφαρμογές delivery, οι ghost kitchens όμως από την άλλη φαίνεται να μπορούν να διορθώσουν αυτό το πρό- βλημα. Το αν πραγματικά, ωστόσο, αυτό το μοντέλο μπορεί να λειτουργήσει και να μακροημερεύσει είναι κάτι που θα φανεί στο μέλλον. Οι ghost kitchens μοιάζουν αυτή τη στιγμή με ένα πείραμα που αναπτύσσεται 47 “Oι σεφ δημιουργούν ένα μενού που θα κάνει την εμφάνισή του απευθείας στην πόρτα σας.”

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=