Food Service τ. 145

76 Η ΕΣΤΙΑΣΗ ΑΓΚΑΛΙΑΖΕΙ ΤΗΝ ΑΛΛΑΓΗ; ΟΙ ΗΓΕΤΕΣ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΕΠΟΧΗΣ Η πανδημία, και μαζί της τα lockdowns, έφεραν την κοινωνία στο στάδιο της αναθεώρησης φιλοσοφίας και διαδικασιών, εξαιτίας της ανασφάλειας, όπου αλλάζουν τα πάντα γρήγορα. STAFF Της Βαλεντίνας Κόρδη Ο κόσμος διανύει μία περίοδο πρω- τόγνωρων αλλαγών, και ως μέρος αυτού και ο κλάδος της εστίασης. Ειδικά στην εστίαση εμφανίστηκαν τριγμοί, με αποτέλεσμα οι γρήγορες αντιδράσεις να αποτελούν πλέον καθημερινότητα. Πώς μπορούν οι επιχειρήσεις να αντιμετωπίσουν την πρόκληση, διασφαλίζοντας πα- ράλληλα τη βιωσιμότητά τους; H εν- συναίσθηση γίνεται η λέξη κλειδί στη νέα κανονικότητα, με το άρθρο που ακολουθεί να εξηγεί τα βήματα προς την επιτυχία. Τον τελευταίο χρόνο έγινε η αφύπνιση σχετικά με κάποιες αξίες και αγαθά της ζωής που ίσως είχαν τεθεί, λόγω συνθη- κών, σε δεύτερη προτεραιότητα, όπως είναι η υγεία (σωματική και ψυχική) και το περιβάλλον, το οποίο μάλιστα θα αποτελέσει το επόμενο σημαντικό πρό- βλημα που θα κληθεί η ανθρωπότητα να αντιμετωπίσει στο άμεσο μέλλον. Οι καταναλωτές είναι λοιπόν πλέον καλά ενημερωμένοι και ασκούν πιέσεις στις επιχειρήσεις μέσω των επιλογών τους, ώστε να δείχνουν οι τελευταίες μεγαλύτε- ρη ενσυναίσθηση για τις ανάγκες και τις ανησυχίες των πελατών τους. Επιπλέον, απαιτείται μία «φρέσκια» ματιά των πραγ- μάτων, ώστε οι εταιρείες να προσφέρουν υπηρεσίες και προϊόντα που έχουν προ- σαρμοστεί στις απαιτήσεις της εποχής.

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=