Mini Market & Μικρή Λιανική Νο 31

«Τα συσκευασμένα τρόφιμα θεωρούνται πιο ασφαλή για τους Έλληνες καταναλωτές και κατευνάζουν σε έναν βαθμό τον φόβο τους για μια πιθανή μόλυνση από τον ιό, σε αυτή τη δύσκολη περίοδο της πανδημίας». νους μήνες, έγινε φανερό στην αγορά ότι οι Έλληνες απέφευγαν να αγοράζουν τα χύμα προϊόντα, καθώς θεωρούσαν ότι ήταν περισσότερο εκτεθειμένα στον κίνδυνο. Αυτή η τάση εκτιμάται ότι θα διατηρηθεί από τους καταναλωτές το επό- μενο διάστημα, όχι μόνο για λόγους ασφαλείας, αλλά γιατί τα συσκευα- σμένα τρόφιμα δίνουν τη δυνατότητα της εύκολης αποθήκευσης για μεγαλύτερο χρο- νικό διάστημα. Σε περίοδο lockdown ειδικά, ένα μεγάλο ποσοστό προτιμά να αποθηκεύει τρόφιμα σε μεγαλύτε- ρες ποσότητες από τις συνηθισμένες, προκειμένου να αποφεύγει τις μακροσκελείς ουρές στα σούπερ μάρκετ και τη σχετική ταλαιπωρία που τα συνοδεύει. Τυποποιημένα γεύματα αγοράζουν οι καταναλωτές λόγω καραντίνας Η δεύτερη καραντίνα που επιβλήθηκε από τις αρμόδιες Αρχές για τον μήνα Νοέμβριο στη χώρα οδήγησε εκ νέου τους καταναλωτές στην αναζήτηση κωδικών που θα διευκολύνουν την παραμονή τους εντός της οικίας για αρκετές εβδομάδες. Θεαματική ήταν η αύξηση που παρατηρήθηκε σε αντισηπτικά, όπως ήταν αναμενό- μενο, αλλά και σε έτοιμα συσκευασμένα γεύματα. Πρόκειται για μια κατηγορία τροφίμων στην οποία επεν- δύουν σταθερά το τελευταίο διάστημα τα σούπερ μάρκετ, όπως ο ΑΒ Βασιλόπουλος, αλλά είναι κι αρκετά εύκολο να τοποθετήσει στο κατάστημά του κι ο επαγ- γελματίας του μίνι μάρκετ. Από τις 3 Νοεμβρίου που μπήκε λουκέτο στην εστίαση, οι καταναλωτές έστρεψαν το ενδιαφέρον τους στα τυποποιημένα έτοιμα γεύματα που μπορούν να βρουν στα ράφια των σούπερ μάρκετ και της μικρής λιανικής, με τις πωλήσεις να «τρέχουν» αυτή την περίοδο με υψηλό διψήφιο ποσοστό. Πλέον, υπάρχουν πολλές επιλογές στην αγορά για τον ιδιοκτήτη του μίνι μάρκετ, καθώς εταιρείες όπως η Παλίρροια, η 3αλφα και η Agrino έχουν λανσάρει κωδικούς ReadytoEat, που ανταποκρίνονται στις σύγχρονες απαι- τήσεις των καταναλωτών που αναζητούν εύκολες λύσεις, που να παραπέμπουν σε σπιτικό, μαγειρεμένο φαγητό. Σημαντική ανάπτυξη για τις συσκευασμένες σαλάτες Τα τελευταία χρόνια παρατηρείται στα ψυγεία του οργα- νωμένου λιανεμπορίου τροφίμων αύξηση της ζήτησης για τυποποιημένες σαλάτες, οι οποίες μάλιστα διατίθε- νται και σε μεγάλη γκάμα συνδυασμών. Οι έτοιμες σε πακέτο σαλάτες «τρέχουν» το τελευταίο διάστημα µε σημαντικό ρυθμό ανάπτυξης, με τα χύμα λαχα- νικά για σαλάτες να εμφανίζουν τελευταία τάση υποχώρησης στο μερίδιό τους. Η σταδιακή προτί- μηση που δείχνουν οι καταναλωτές στη συγκε- κριμένη κατηγορία συσκευασμένων τροφί- μων δεν είναι μόνο λόγω της πανδημίας. Οι σύγχρο- νες γενιές αναζητούν την ευκολία στην υγιεινή δια- τροφή, ώστε να κερδίζουν πολύτιμο χρόνο και να τρώνε πιο συχνά υγιεινά. Σημαντικό ρόλο στην ανάπτυξή τους παίζει, επίσης, η μεγάλη ποικιλία στους συνδυασμούς λαχανικών που συνθέτουν τις σαλάτες, στην οποία έχουν επενδύσει εταιρείες όπως η Eurocatering AΕ, με το brand «Φρεσκούλης», κι η Μπάρμπα Στάθης. Όπως δείχνουν τα στοιχεία της αγοράς, η δημοφιλής αυτή τάση δεν έχει φτάσει ακόμα στο απόγειό της, με τις προ- οπτικές να δείχνουν ακόμα ανεξάντλητες. Σε αυτό 60 ΣΥΣΚΕΥΑΣΜΕΝΑ Αφιέρωμα Τα χύμα λαχανικά για σαλάτες, τελευταία, εμφανίζουν τάση υποχώρη- σης στο μερίδιό τους. Οι Έλληνες απέφευγαν να αγοράζουν τα χύμα προϊόντα, καθώς θεωρούσαν ότι ήταν περισσότερο εκτεθειμένα στον κίνδυνο.

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=