Τουριστική Αγορά τ. 286

τους 30 να έχουν πιστοποιηθεί. «Δεν σας κρύβω πως αυτή τη στιγμή βρισκόμαστε στο μέσον της διαδικασίας αναθεώρησης ορισμένων πτυχών που άπτονται της πιστοποίησης, έχοντας αποφασίσει την απλοποίηση της διαδικασίας, την απάλει- ψη κοστοβόρων διαδικασιών ελέγχων κι επιθεωρήσεων, τη δραστική ενίσχυση του βαθμού ευελιξίας κ.ά. Επιπροσθέτως, έχου- με προχωρήσει στη διαδικασία των “Hikers Friendly” ambassadors, που πρόκειται ουσιαστικά για Tour operators οι οποίοι ασχολούνται με την πεζοπορία κι αναλαμ- βάνουν την υποχρέωση να προτείνουν στα προγράμματά τους τη διαμονή σε ένα πιστοποιημένο “Hikers Friendly” κατάλυ- μα. Εκτιμώ, λοιπόν, πως κατά το προσεχές χρονικό διάστημα θα είμαστε σε θέση να παρουσιάσουμε ένα ανανεωμένο σήμα πιστοποίησης “Hikers Friendly”, το οποίο θα συμβάλλει καταλυτικά στη γεωμετρική αύ- ξηση των πιστοποιημένων καταλυμάτων», σημείωσε ο κ. Τσαραβόπουλος. Καθώς η τεχνολογία έχει διεισδύσει σε κάθε έκφανση και πτυχή της καθημερι- νότητας, η τουριστική βιομηχανία και δη ο περιπατητικός τουρισμός επιχειρούν να αξιοποιήσουν επιμέρους εξελίξεις, προϊόντα κι εφαρμογές που ταιριάζουν, διευκολύνουν και «κουμπώνουν» με τα επιθυμητά δεδομένα που καλούνται να διαχειριστούν και να προβάλλουν. Προς αυτή την κατεύθυνση, στις εξειδικευμέ- νες εφαρμογές που αναπτύσσονται για λογαριασμό των περιπατητών, πέρα από εικόνες και χάρτες, προστίθενται ήχος, βίντεο και πρωταρχικά ψήγματα επαυ- ξημένης πραγματικότητας (Augmented Reality). Πάντοτε, λαμβάνοντας υπόψη τον περιπατητή και τη βελτίωση, ου μην και τον εμπλουτισμό, της συνολικής εμπειρίας που απολαμβάνει. •

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=