Page 12 - PC Master τ. 289 preview

PC Master
62
Π
ραγµατικά, το Gone Home, το οποίο παρουσιάσαµε στο
προηγούµενο τεύχος, ήταν ακριβώς αυτό: ένα παιχνίδι
εξερεύνησης και οικοδόµησης ιστορίας, µεταµφιεσµένο
σε παρουσιαστικό και αίσθηση adventure game. Από το
πρώτο δευτερόλεπτο, µας ενθουσίασε µε την πρωτοτυπία
του. Μία νεαρή κοπέλα στα µέσα της δεκαετίας του ’90 επέστρεφε
στο σπίτι της από το εξωτερικό και αντί για τους γονείς και την αδερ-
φή της την περίµενε ένα άδειο σπίτι. Μην έχοντας άλλη επιλογή, άρχι-
σε να εξερευνά ένα ένα τα δωµάτιά του, αναζητώντας στοιχεία που
θα της αποκάλυπταν τι τους είχε συµβεί.
Μέσα στην απλότητά του, το Gone Home µάς εντυπωσίασε µε το
πόσο ατµοσφαιρικό και εθιστικό ήταν. Χωρίς να θέτει στο δρόµο µας
σχεδόν το παραµικρό εµπόδιο, µας παρακινούσε να τρυπώσουµε και
στην πιο απόκρυφη γωνιά του σπιτιού για να την εξερευνήσουµε εν-
δελεχώς. Όταν το ολοκληρώσαµε, µας γεννήθηκε η επιθυµία να γνω-
ρίσουµε τον άνθρωπο που εµπνεύστηκε αυτό τον τόσο διαφορετικό
τρόπο εξιστόρησης. Για καλή µας τύχη, ο Steve αποδέχτηκε την πρό-
σκληση του περιοδικού µας. Για περισσότερες από δύο ώρες, συζητή-
σαµε αναλυτικά για τη δηµιουργία της πολλά υποσχόµενης αυτής
οµάδας. Είπαµε και πολλά που δυστυχώς δεν µπορούµε να σας µετα-
φέρουµε, διότι εµπίπτουν στην κατηγορία των spoilers και δεν θα θέ-
λαµε να καταστρέψουµε την ιστορία για όσους δεν έχουν παίξει ακό-
µα το παιχνίδι. Αρκεί να σας πούµε ότι επιβεβαιώσαµε µε τη βοήθεια
του ίδιου του δηµιουργού πως το σενάριο έχει πολύ µεγαλύτερο βά-
θος από αυτό που φαινοµενικά δείχνει, αρκεί να γνωρίζει κανείς να
διαβάζει ανάµεσα στις γραµµές.
Συνέντευξη στον Άλκη Πολυράκη
Όταν ο Steve Gaynor
πρότεινε στον Johnnemann
Nordhagen και στην Karla
Zimonja να αφήσουν την 2K
Marin για να προχωρήσουν
στη δηµιουργία µίας δικής
τους εταιρείας development,
θα περίµενε κανείς µία πολύ
διαφορετική συνέχεια.
Άλλωστε, µιλάµε για τρεις
ανθρώπους που είχαν
εργαστεί για χρόνια πάνω σε
µία εξαιρετικά δηµοφιλή
σειρά first person shooter
games, αυτή του BioShock.
Τα πλάνα των τριών όµως
τους οδήγησαν σε µία πολύ
διαφορετική κατεύθυνση και
έτσι το παρθενικό project
της νεοσύστατης The
Fullbright Company ήταν, για
να χρησιµοποιήσουµε τον
όρο µε τον οποίο
διαφηµίστηκε, «A Story
Exploration Video Game».